[OT] baliky

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Prosinec 17 17:44:11 CET 2010

Původní zpráva ze dne 17.12.2010 od jan.kuba:

> Takhle se to stalo s prackou - prijeli rozebrali, zjistili, ze to
> opravit nejde - sorry je to stare a nejsou ND a zas odjeli.. :-)
> Jenomze ja zacaloval 380 kc :-( ( doprava hodinova cena ,
> diagnostika atd.... ) Takze bezna praxe :-(

Ale neúčtovali celou opravu, že? Naúčtovali jen práci, kterou odvedli.
Pošta, když se na doručení vybodne, a řekněme si upřímně, že se často
na doručení vybodne, tak nevrátí polovinu poštovného s tím, že odvedla
jen polovinu práce. Je to tak?

> A tady dle tech jejich podminek chapu, ze se na to vybod, nebo
> obesel ten panelak , ale ale na zadnim vchodu oznaceni jmenem a
> prijmenim nenasel :-(

Počkat, to jsi špatně četl. Přečti si to znovu - je povinen učinit
pokus o standardní dodání v bytě označené jménem a příjmením adresáta.

No a tedy oběhne barák, vleze dovnitř, vyběhne schody do druhého
patra, tam je ten můj byt a ten je označený jménem a příjmením
adresáta. To je to dodání do bytu dle podmínek.

> Alespon u nas jsou zvonky a jmenovky pouze u hlavnich vchodu, zatim
> jsem je nikde u zadnich vchodu nevidel... A nektere bytovky ( 3
> hlavni vchody ) maji hlavni vchod spolecny...

No a u nás jsou zvonky i na patře a jmenovky na dveřích :-)

> Ale jak jsi sam citoval podminky:
> Upredu chybely schody , vzadu cedulky .

Tak to jsme každý četl jiné podmínky :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601