Dobijite baterku v aute?
RV
vicek.radek na cpost.cz
Středa Prosinec 15 14:32:52 CET 2010
Hmm zajimave - co vim (i z vlastni zkusenosti - mel jsem ji 6 let jednu
z poslednich r.v.2000) tak felicie je na dobijeni naprosto tragicka.
Kdyz jsem jezdil kazdej den tak nebyl problem - stacilo ale tejden
nejezdit a uz byla v haji. Proste nebyla nabita tak aby vydrzela tyden
stat na mraze a natocit auto. Takze jsem po 6 letech mel treti baterii -
tu treti mam dodnes doma protoze za ty dva mesice ji felicie nestihla
znicit.
Je to ostatne videt i na svetlech a vetraku kdyz date nohu z plynu.
Okamzite pohasnou svetla a vetrak fouka na polovinu.
Na passatu a ani ted na berlingu jsem baterii nikdy neresil. To jen k
puvodnimu dotazu. Berlingo 2.0 Hdi mam 4 roky a kupoval jsem tam novou
baterii 66Ah a nedavno jsem ji po tech letech vytahnul a promeril.
Naprosto bez problemu nabita na cca 70% kapacity coz odpovida zhruba
napeti na regleru 14.4V co mam za jizdy. Typicky rezim je 2x5.5km (15
minut) do prace kazdy den a o vikendu cca 2x25km. Pouzivam jeste v
mrazech co jsou ted kazde rano naftoveho bufika co si vezme tak 50-80W
po dobu pul hodiny.
Radek Vicek
Dne 15.12.2010 14:10, Vláďa Anděl napsal(a):
> tím počítají regulátory v autech, netuším. Ve Felicii jsem baterku
> dobíjet nemusel - jezdím většinou jen po městě. Když u závor vypnu
> motor, vypnu i světla. Myslím že tohle mnozí nedělají a pak se diví :-)
> Jinak účinnost dobíjení v mrazu bude asi hodně nízká.
> Anděl
>
Další informace o konferenci Hw-list