LAP-C 16032 objednavka?

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Prosinec 14 09:19:00 CET 2010

Jeste jsem nemel cas to poradne overit, ale pri zapnute komprimaci se
ten LAP chova nejak podobne - po zapnuti komprese jsem se dostal take na
nejake neuveritelne casy a pritom tam bylo vsechno co melo.

Jinak ta verze (2009) co mam ja ma 64k a macimalni ruchlost 166MHz pamet
takze kdyz si nastavite pamet vetsi v tom SW tak se prepisou vzorky na
zacatku pameti. Zkousel jsem samplovat rychlosti 200MHz a bez problemu
to jelo.

Radek Vicek