Log. analyzer LAP-C 16032

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Sobota Prosinec 11 17:29:59 CET 2010

ted koukam, ze cr distributor ho ma za 3000,-kc + 2 vybrane dekodery v cene.
takze k zakladu pridat 1-wire + can a je to fajn nastroj :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Saturday, December 11, 2010 5:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: Log. analyzer LAP-C 16032

Vasi jistotu bych v tomhle bananistanu chtel mit...;-)

Ono je to v podstate jedno - ja to kupoval vcetne DSO (a celkova cena dohromady byla slusna) - mam na to zaruku dva roky a dotycnej pokud to nepasuje z toho musel take odvest DPH.

Pokud si to nekdo objedna za tech 120USD nikdo mu nebrani - navic jsem ani cenu moc resit nechtel - jen ze neco takoveho mam v ruce poprve a dost se mi to libi.

--
S pozdravem
Radek Vicek