Log. analyzer LAP-C 16032

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 11 17:00:10 CET 2010

Vasi jistotu bych v tomhle bananistanu chtel mit...;-)

Ono je to v podstate jedno - ja to kupoval vcetne DSO (a celkova cena
dohromady byla slusna) - mam na to zaruku dva roky a dotycnej pokud to
nepasuje z toho musel take odvest DPH.

Pokud si to nekdo objedna za tech 120USD nikdo mu nebrani - navic jsem
ani cenu moc resit nechtel - jen ze neco takoveho mam v ruce poprve a
dost se mi to libi.

--
S pozdravem
Radek Vicek