Log. analyzer LAP-C 16032

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 11 15:43:31 CET 2010

No tak zalezi co od toho presne potrebujete na to louskani. Muzete si
stahnout od vyrobce SW:
http://www.zeroplus.com.tw/logic-analyzer_en/products.php?pdn=1&product_id=253

bez HW to muzete spustit v demorezimu - natahne se tam nejaky ulozeny
prubeh a muzete si stim hrat - vse by melo fungovat.

Ale je to treba skvely v tom, ze jen najetim mysi na "zub" vam to ukaze
jak je dlouha nula nebo jednicka. Takze jsem treba zjistil jak se mi
rozchazi rychlost na jednotlivych zarizenich - zrejme tolerance krystalu
u MCU.

V cene jsou v podstate vsechny protokoly co beze potrebuji - SPI, I2C,
UART a 7segm.LED - jedinej kterej mi chybi je 1-wire.

Mam koupenou nejakou verzi, ktera jde bez problemu (asi jen doplnenim
soucastek jak jsem pochopil) rozsirit o pamet i kanaly (tusim az na 2M a
32ch).

Z LA jde delegovat triger externe - pada tim argument mit LA uvnitr
osciloskopu - muzu trigrovat oscil LA nebo obracene.

--
S pozdravem
Radek Vicek