Log. analyzer LAP-C 16032

Standa Palas stpalas na quick.cz
Sobota Prosinec 11 14:54:37 CET 2010

Taky by mě zajimaly bližší poznatky.Uvažuji o koupi něčeho podobného. Hodilo
by se to na louskání různých neznámých protokolů ?

Staňa Palas

----- Original Message -----
From: "Pavel Dolnsky" <p.dolnsky na atlas.cz>
To: "hw-list" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 11, 2010 2:30 PM
Subject: RE:Log. analyzer LAP-C 16032

Klidne poreferujte obsirneji, obcas uvazuji, ze bych take neco takoveho
poridil, mam sice DPO s LA od Teku, ale ty kur.. prodavaji klice pro
aktivaci analyz protokolu zvlast a ceny jsou silene,ale skutecne silene :-)

Pavel

>Chci jen vicemene poreferovat a take podekovat lidem co me nasmerovali
na samostatny LA napojeny na PC.

Konecne jsem se dostal k tomu to nejak vic vyzkouset a jsem uplne
nadsenej. Konecne za ty leta vidim co se na tech dratech deje a navic
diky analyze protokolu vidim i data vicemene online prevedena do lidske
podoby. Mam sice nejake drobne vyhrady (vicemene jen k ovladani
aplikace), ale na to, ze to stalo necely 4kKc je to zlaty.

jen pro ukazku analyza paketu na strane mastra na sbernici RS485:

http://www.cncnet.info/galery/dilna/RS485.png

--
S pozdravem