ICL7660 ekvivalent s větším proudem

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 9 22:12:30 CET 2010

> Mno vida, ty TL064 se mi líbí nejvíc, to musím testnout. Ty TL084 jsem
> dal místo LM324 z důvodu zmenšení vlivu rušení okolím. Celej regulátor
> (dá-li se to tak nazvat) je podstatně odolnější. Takže zkusím sehnat ty
> 064 a testnout odolnost a žravost. Se zvětšením kapacity to teď nevidím

Jen takova poznamka, pouzijete sice operak s vlastni spotrebou cca 250uA
misto cca 2.5mA ale kolik tece do zateze, kterou on budi? Pokud mate
zatez 1k a napeti je -1V potece z vystupu 1mA. To je dalsi proud, ktery
musi dat ten zaporny menic. Pokud mate OZ zapojen jako zesilovac a delic
v radu par kiloohmu tak se proud jim protekajici muze pohybovat v
nezanedbatelnych hodnotach. Vsechny tyto proudy musite pripocist k
vlastni spotrebe. Pokud je signal dynamicky mohou to pobrat blokovaci
kondenzatory ale musi mit dost casu na opetovne nabiti. Lepsi je mit
zdroj dimenzovany na max vybuzeni a zatez. Ne nadarmo se parametr Supply
current uvadi s podminkou no load & no signal.

> reálně, protože mám hotových několik set desek. Jo nejenom tesař se utne.

Jojo, taky jsem si na to nedavno nabehl ac jsem o tom vedel, pro zmenu
slo o poddimenzovany filtr a nastesti jen o bastl.

> Jirka

Pavel