Re: ICL7660 ekvivalent s větším proudem

jevem jevem na email.cz
Středa Prosinec 8 21:11:26 CET 2010

Re: ICL7660 ekvivalent s vitším proudemMno vida, ty TL064 se mi líbí nejvíc, to musím testnout. Ty TL084 jsem dal místo LM324 z důvodu zmenšení vlivu rušení okolím. Celej regulátor (dá-li se to tak nazvat) je podstatně odolnější. Takže zkusím sehnat ty 064 a testnout odolnost a žravost. Se zvětšením kapacity to teď nevidím reálně, protože mám hotových několik set desek. Jo nejenom tesař se utne.
Jirka
  ----- Original Message -----
  From: gatilo
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, December 08, 2010 4:41 PM
  Subject: Re: ICL7660 ekvivalent s větším proudem

   8.12.2010, 16:35:33

  Takze muzete pouzit toho MAXe. Nebo u ICL7660 zvednout frekvenci pin1 -> +Uc nebo zvetsit kapacitu kondenzatoru,
  klidne az na 100uF, viz. Fig.11 v tomto ds: http://www.gme.cz/_dokumentace/dokumenty/332/332-133/dsh.332-133.1.pdf
  No, a pouzit mene zrave OZ je take cesta. Nizkoprikonova varianta od TL08x je TL06x.

  S pozdravem Pavel
    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

  --
  jevem napsal:

       Děkuji za detailní rozbor a doplňuji:
        na výstupu by mi mělo stačit cca -4,2V.  Napájím to z +5V a mám tam 2kusy 10M/16V v tantalu a 1x M1 keramiku.
        Pokud tam dám 3ks (tedy 12OZ) LM324, tak mám záporné napětí kolem -4,8V.

        Jirka