digitalni mereni proudu - pro 20 zasuvek

Dalibor Straka public11 na panelnet.cz
Čtvrtek Prosinec 9 13:44:28 CET 2010

On 12/09/2010 01:15 PM, Pavel Dolnsky wrote:

> No nevim, jednak zde porad nepadlo v jakem rozsahu a jak presne se ma merit a predevsim jen 1M krabicka na DIN listu treba od Modulbox stoji pres stovku :-)
> Levne toroidy neumi male proudy, trespektive nemaji potrebny dynamicky rozsah, v pripade, ze by se chtelo merit od radu, mA do 16A , nelze je pouzit.
> Pokud chcete chybu<0.5% v celem rozsahu nevystacite s vzorkovanim 1000x, ale spise o rad vice atd.
> Zkratka bez presneho zadani tezko radit.

Rozsahy byly specifikovane v prvnim prispevku:
- ocekavam zatez na zasuvce kolem 300W pri 230V AC => I bude kolem 1A.
- k tomu upresnuji, ze male odbery napr. do 30W me vubec nezajimaji
   (samozrejme, kdyz bude jejich mereni dobre fungovat, bude to super)
- dale upresnuji, ze by proud nemel prekrocit 3A
- chybu jsem take specifikoval, sice ne v procentech, ale daji se
   z toho porodit

Zarizeni ve finale asi nekomu nechame navrhnout a vyrobit prototyp,
protoze desky pro vyssi napeti nez 5V jsem nikdy nenavrhoval. Rovnez
kvuli ruznym oddelovacum apod. Ale prvni verzi si spacham doma na koleni
s kamaradem :-).

-- Dalibor Straka