digitalni mereni proudu - pro 20 zasuvek

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 9 13:39:46 CET 2010

Pravda to jsem necetl, ale i tak je to volaake divne.
Cituji ,vstup je jedna faze 230V, odbery se budou pohybovat kolem 300W,  300W * 20= 9kW tedy  cca 40A, ne ze by to neslo, ale nebyva zcela bezne mit zasuvkovy jistic 50A.
Chyba 11.5W na 300W to uz snad neni mereni, ale vesteni z  kristalove koule. Priklad, pokud v kazde zasucce pri odberu 11W nezaznamenam nic tak to dela 220W a  za rok mi tu protecou 2MWh a ja pritom namerim 0 :-)
V kazdem pripade, porad, jen krabicka 1M na DIN listu stoji kolem 100Kc.
Nicmene, na mereni v teto "prsnosti" staci levne trafo a i vzorkovani 1000Hz, nicmene smysl tak nepresneho mereni mi unika, te je spis detektor zapnuto vypnuto, nez mereni.

Pavel

>Ale to je těžké, když nečtete původní dotaz :-)
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2010-December/385114.html

L.