OT: vypocty Calc

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Neděle Prosinec 5 15:55:00 CET 2010

Já se právě obávám, že funkci address pro výrobu rozsahu použít nelze.
Ale to je teď jedno.

Máte-li například v A2 nějakou vstupní hodnotu a v B2 nějaký přepočet,
který označím jako funkci PR(A2), upravte tento přepočet následovně:

=IF(A2<>"";PR(A2);"")

To vám zajistí, že vám to nebude dělat nuly kde nechcete.

Tomáš