OT: vypocty Calc

Neděle Prosinec 5 14:58:17 CET 2010

Když já jsem si tam udělal nejdřív přepočet těch naměřených dat na
skutečné jednotky (někde násobím stem atd... ) a z prázdných buněl mi to
nadělalo nuly - tedy už né prázdné buňky. Proto se snažím výpočet té
minimální hodnoty omezit na aktivní počet řádků.
Ta funkce ADRESS - už jsem na ní do nápovědy koukal, ale její použití v
tomhle případě asi nechápu. Když místo MIN(B2:B5000) zapíšu
MIN(B2:B(ADRESS(L2))) a v L2 je číslo 5000, nefunguje to a ani nevím,
jestli to lze takhle použít.
Anděl