Jak na PIC a C++ nebo spise C

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Prosinec 4 20:30:18 CET 2010

Co mozem jednoznacne doporucit nie je ani tak konkretna kniha, ale mat
moznost, mat po ruke niekoho, kto v sa C uz nejako vyzna. Nie je nic
horsie, ako zaseknut sa na niecom a nemat sa koho opytat. To je myslim
obecne, netyka sa iba C. Ja som mal stastie, ze ked som sa samoucil C,
na intraku som mal kolegov, ktori sa C ucili v skole. Vlastne oni ma
inspirovali :-) Teraz v dobe internetu je ucenie sa daleko
jednoduchsie, daju sa prehladavat fora, stahovat priklady kodov, da sa
opytat. Urcite treba zacat samostudiom nejakej knihy (boli spomenute,
nakoniec ten Herout je urcite dobre pouzitelny), ale pri narazeni na
problem sa netreba trapit viac, ako je mile, treba skusit pohladat na
webe iny opis problematiky, alebo sa opytat.

miro