Jak na PIC a C++ nebo spise C

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Sobota Prosinec 4 20:11:26 CET 2010

Ved to. Ked clovek sleduje, ako sa vy znali problematiky dotahujete, sa
usmeje.

No pre TOTALNE zaciatocnika nemusi byt najdolezitejsie, ci tam urcita vec je
alebo nie je spomenuta, ale forma ako.
Preto musim pichnut do Jana. Ked uz si dal tu robotu a nieco vytvoril, je
asi skoda to schovavat iba vo svojom sufliku (ci PC). Aspon na tej ukazke
som mal dojem, ze jeho forma vyjadrovania je celkom pekne zrozumitelna.
Neraz byva, ze technik dokaze veci vysvetlit lepsie nez original pedagog.
Bolo by dobre to dat do pouzitelnej formy (ak to uz aj nahodou nie je) a
poskytnut verejnosti.

                                             Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Miroslav Šinko"

2010/12/4 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> Mne ta Heroutova knizka (knizky) nejako neliezli do gebule, proste to nie
> je moj styl. Suchoparne ucebnicove, krcovito systematicke. Ale je to casto
> doporucovana knizka a verim tomu ze toto je pre mnohych ta najspravnejsia
> cesta; ja by som skor odporucil K&R.

Ja som si v Heroutovi listoval ked som uz davno v C pisal programy.
Skor zo zaujimavosti, ked o nej kazdy hovoril. Ani ju nevlastnim, ale
mam si ju moznost pozicat, co takmer nevyuzivam. Teraz sa mi len
nezdalo, ze by o void nepojednavala (ked som uz zle pochopil Milanov
povzdych). S C som zacinal ako samouk a na doporucenie som sa ucil
prave z K&R. V tej dobe som poznal asm Z80 a '51, co mi  umoznilo
pochopit pointery (znamy problemovy bod novacikov v C) takmer na prve
precitanie. Teraz ked mam nejaky problem, pozriem do normy, ale tu
doporucovat zaciatocnikovi urcite nebudem :-)

miro