Jak na PIC a C++ nebo spise C

Sobota Prosinec 4 19:33:35 CET 2010

dva voidy, to muze by

void f (void)
{
printf(""Hello Word!\n";
}
tedy funkce ktera nevraci zadnou hodnotu (ten prvni void) a zaroven
funkce do ktere nepredavame zadny parametr , to je ten druhy void v
zavorce.
teoreticky jeste muzete narazit na
(void) f ();  pokud je datovy typ v zavorce pred funkci tak jde o
pretypovani :-)
Tedy funkce je napriklad definovana tak, ze vraci hodnotu typu int a
nas v danem pripade navratova hodnota nezajima nebo naopak zajima, ale
chcem ji mit v jinem datovem typu pak muzeme napsat

int funkce ();
double z;

z= (double) funkce();
nebo pokud nas vysledek nezajima
(void)  funkce();

Slibene knihy , vse je v CZ, scan, OCR nebo nativni pdf
odkazy nedavam radeji primo do prispevku, ale lze je stahnout zde
http://www.edisk.cz/stahni/95999/c.zip_753B.html
aby byla legrace, tak heslo je ve formatu x.xxxxxxx a napoveda je
Lorenzo Romano Amedeo Carlo Avogadro di Quaregna e Cerreto

odmenou muze byt

Programovací jazyk C Brian W. Kernighan, Dennis M. Ritchie
Algoritmy v C - Robert Sedgewick (CZ)
C pro mikrokontroléry
Mistrovství v C++
Naučte se C++ za 21 dní
Efektivní softwarové projekty
Josuttis Standardni knihovna C++
P.Paleta: Co programátory ve škole neučí
Steve McConnell Dokonaly kod
Donald E. Knuth: Umění programování 1 Základní algoritmy
C# 2008 Programujeme profesionálně

v EN toho mam radove vice,
vcera jsem nasel tri knizecky k PIC v CZ, ni moc, ale pokud by byl zajem.
V EN opet radove vice a nesrovnatelne kvalitnejsi.

Martin

>Ten priklad by som aj chapal. Ale ked niekedy su v jednom riadku tie voidy
aj dva (ten druhy v zatvorkach), to uz je na mna prilis.

Ak nejake odkazy spisete, budem skutocne rad. Hlavne za CS. Anglictina
nepatri medzi moje silne stranky, hlavne ak mam pochopit nejake zaklady.
Potom sa uz da aj z anglickej verzie.

                                             Milan  Mlynarčík