Jak na PIC a C++ nebo spise C

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Prosinec 4 19:16:52 CET 2010

> Tak moja cesta k programovaniu bola na 95% podobna ako ta tvoja, kedze sme zili v tom istom skolskom systeme.
> Tiez basic a pascal... Potom prislo studentske bastlenie roznych meracich modulov s procesormi v EMC labaku.
> A potom prisla nova verzia modulu, ktoru som napisal v asm HC11. Bolo vsak treba pocitat s floating-point hodnotami
> na co som nezohnal kniznice v asm a tak som siahal po C. Zial kompilator C som nezohnal, takze prisla Modula2...

Fuha, Wirth vo svojom najtvrdsom obdobi... ;-)
Tak tym som nedotknuty, a teraz neviem, ci je to dobre ci zle :-P

> A od tych casov viem, ze C je len inteligentny asembler...

No mne to trvalo dlhsie, kym som to pochopil...

> Toto moje presvedcenie utvrdilo par story z historie vzniku C, ktore som cital.

Neda sa v tejto suvislosti neodporucit snad najlepsi clanok na tuto temu, priamo zo zdroja:
http://cm.bell-labs.com/cm/cs/who/dmr/chist.html

wek