OT Cisco router 3600

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Prosinec 3 12:59:01 CET 2010

Uz jsem se tim u nich na webu prohrabal a nasel ten postup.

Konzolovy kabel predpokladam (take z toho co vidim u nich na webu) je
jen RJ45 na RS232 bez nejakeho prevodniku uvnitr.

Doufam ze se tim pak uvnitr nejak prohrabu - potreboval bych pripojit ty
dve WANky co mam doma do lokalni LAN - pokud to nepujde tak mi zbyde
aspon pekna bedna do racku. :-(

RV