Re: OT: Tak mi zase zamrzla nemrznoucí směs

Pátek Prosinec 3 07:07:38 CET 2010

Ja si na zimu kupuji smes do -40°C a doplnim tim ostrikovac.
Pokud je v ostrikovaci smes na mensi mrazy, tak i kdyz v tryskach nezamrzne,
tak pro ostriknuti se smisi s ledem na okne, cimz klesne jeji mrazuvzdornost
a na predim skle zamrzne.