Re: Tak mi zase zamrzla nemrznoucí směs

Zdenek Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 2 23:37:58 CET 2010

Dovolím si jednu poznámku co se často opomíjí.
Pokud mám nemrzku do -40 a zredim ji 1:1 tak mi
nevznikne -20 ale třeba jen -16. A většina do -20
když zředíte tak máte jen -5 :-D
Jak pravil kolega lepší neředit.

Zdeněk Aster

----- Original Message -----
From: "Pavel Krafcik" <hw na pjk.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 02, 2010 2:31 PM
Subject: OT: Tak mi zase zamrzla nemrznoucí směs

Zdravím konferenci,

připadá mě, že jak se všechno zhoršuje, tak jde do háje i kvalita
nemrznoucích kapalin do ostřikovačů. Nemáte někdo ověřenou fintu, čím
podpořit odolnost proti mrazu? Případně, z čeho si směs namíchat?
(nějaké běžně dosažitelné složky, nerad bych se dostal při shánění na
no-fly list, případně neletěl na státní útraty na Kubu) Zdá se mi, že mi
zamrzají jen trysky. Jakoby by nemrznoucí složka nějak vysublimovala
nebo co.

Pavel Krafčík