Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 2 14:51:47 CET 2010

Ja jsem absolvoval proceduru vyberu TV asi 2  mesice.  Jak ctenim
ruznych diskusi ( tvfreak ) tak i obchazenim obchodu. To co pisete je
bohuzel pravda, chodil jsem po kramech s BLU-RAY playerem a filmem
Terminator 3 .  Take jsem mel nejake filmy na flash v .mkv .
Ve statickem obrazu jsou mezi TV jen pomerne nevyznamne rozdily, ovsem
pokud se na scene neco deje, jsou u jednotlivych vyrobcu patrne  vetsi a
i laickym okem pozorovatelne  rozdily.
Staci k tomu rychle jbezici titulky, vybuchy , ruzne sceny s ohnem,
rychle, mzikove sceny atd....Ty horsi TV zobrazi ( byt jen kratkodobe)
zmet kosticek, ty lepsi to ruzne uhlazuji, jsou TV, ktere to zobrazi
pomerne realne.
Co me na nekterych TV (ne plazma) doslova vydesilo je jejich provozni
teplota.
Nektere jsou vicmene studene, z nekterych sala teplo pozorovatelne
pouhym okem :-)
Jakub