Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

Čtvrtek Prosinec 2 10:07:58 CET 2010

Asi bych doporucil to same, ale spise protoze neni co jineho
doporucit, ne, protoze  by to byla dobra rada. Proc.
Bohuzel ty matohy, ktere se pohybuji v mega gramech a to i tech
"specializovanych", kde je zcela pravidelne vice prodavacu nez
zakazniku v 95% naprosto nevedi ktera bije a co prodavaji,
pletou si pojmy a dojmy. TV vetsinou zobrazuji tak jak je vybalili z
krabice a tedy zalezi na tom jak moc sileny je default zobrazovaci mod
pro prodejny u daneho kusu a jak se tento sesel s podminkami na miste
kam ho postavili.
Pred 1/2 rokem jsme vybirali TV v hladine do 40k Kc, nastudoval jsem
problematiku,  procetl tuny zahranicnich recenzi, vybral zhruba tri
favority a vyrazil tzv. osahat si je do kramu. Navstivil jsme snad
dvacet prdejen, v kazdme pohovoril a nechal si doporucit.
Tedy , dobry den, mohu vam pomoci, ano TV , predstava je rozmer 40-50"
az tak nezalezi na cene, jde mi o kvalitu, co my doporucite a proc?
V druhe etape, ktery z techto pri byste doporucil a proc?
Za celou dobu jsme narazil na jedineho kluka, ktery vedel, orientoval
se a dokazal doporucit.

Pokud tedy vyrazite do kramu bacha na to, pokud mate vemte si nejaky
HD i SD obsah, ktery mate nakoukany a nechte si ho pustit, to co bezi
v kramech, jdou v HD bud pocitacova dema nebo v lepsim pripade
Eurosport HD a tam nevite co je chyba prenosu a co TV. V lepsich
prodejnach zasadne nepousti zpravodaj ske stanice v HD, bohuzel i
Samsung za 50k Kc dokaze totalne znecitelnit burzovni zpravy jedouci
rychle v hornim pruhu TV. :-)

Martin

>No,

Já jsem nedávno kupoval novou televizi a tak jsem si dělal trochu
průzkum. Nejlepší je jít do prodejny, kde stojí spousta televizí vedle
sebe a na všech jede to samé v HD kvalitě. V takovém srovnání mi
jednoznačně vycházely nejlépe televizory (i ty nejlevnější) Samsung a
Philips (mluvím JEN o kvalitě obrazu). Ostatní byly prostě více či
méně horší. Tím nechci říci že špatné. Kdybyste vedle neměli ten
srovnávací kousek tak si toho vůbec nevšimnete. Když ale ty televize
stojí vedle sebe a koukáte na to z blízka je to viditelný rozdíl. A
Sencor mi vycházel jednoznačně nejhorší. A to už vůbec nemluvím o
špatných zkošenostech které mám s touto značkou - nespolehlivost.
Samozřejmě je to můj osobní subjektivní názor vycházející z mého
osobního porovnávání. Může se stát, že někdo jiný může získat jiný
názor :-). Před nákupem ale jednoznačně doporučuji udělat ten test s
řadou televizí vedle sebe. Samozřejmě že při rozdílu 2000 kč se někomu
může jevit výhodnější i ta horší televize to nemohu posoudit.

	Martin.