Oddelene zasuvky - existuje norma?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 2 11:43:25 CET 2010

 2.12.2010, 11:35:25

Max. kapacita kondu mezi L a kostrou je omezena normou, tusim je to 10
nebo dokonce jen 5 nF. Realne je ve zdroji nejcastej 4n7 nebo 2n2.
Jenze bezne mate PC + monitor + tiskarna + IPtelefon (modem, hub ...)
A to vsechno 20x, 50x. 0,5uF se nascita hnedka a to uz je cca 36mA
unikajiciho produ, tedy bezne ficko vypadne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz