[OT]: Problem s Cisco

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Srpen 27 08:31:06 CEST 2010

Obavam se, ze se k tem konfiguracim nedostanu. On zakaznik krome toho, ze je
neschopny, tak je i znacne paranoidni:) Hledal jsem pouze nakopnuti abych ho
predal dal (a i potvrzeni me domenky)
Ad 'pingajici zarizeni' - jednak to je presne to co nemam rad (vymyslet
obezlicku misto reseni problemu), jednak to je zarizeni 'treti strany' a
zasah do FW proste nebude:)
Kazdopadne diky vsem prispevatelum, predam informace dal a budu doufat:)
Diky,
Marek