[OT:] Multimedialni prehravac

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Srpen 26 20:43:00 CEST 2010

Diky, ten manual to trochu ujasnil. Zatim je to horky kandidat, i kdyz to
take neni zrovna na dve kliknuti, ale predpokladam, ze by si rodina zvykla.
Jeste se zkusim podivat, jake jsou moznosti pro HTPC, treba by se dalo najit
neco, co se da postavit "na miru".

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jozef Racek" <Jozef_Racek na tempest.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 26, 2010 3:32 PM
Subject: Re: [OT:] Multimedialni prehravac

EG-R2A som kupil bez disku ( disk som dokupil neskor samostatne ).
nejake zakladne menu vidno napr. v prirucke
http://www.egreatworld.com/en/Manual.asp
aj ked tam sa venuju skor nastavovaniu.

Jendoduchost ovladania je tak trochu zavisla na tom, aky poriadok ma
uzivatel na disku, alebo na mieste, kde ma ulozene filmy/hudbu/fotky/...
Je to dost subjektivny pohlad, ja som si zvykol, deti (6 a 4 roky) tiez
a rychlejsie ako manzelka...

Dodo