[OT:] Multimedialni prehravac

Zdenek Janovsky zdej na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 26 15:07:27 CEST 2010

Nedavno jsem realizoval tu druhou variantu:
MB Intel D510MO s Atomem, na tom XBOX media centr (XBMC existuje pod Win, Lin nebo Live distribuce na bazi Linuxu).
Graficky zdarile. Ovladani velmi jednoduche. Zakladni menu: Filmy, Obrazky, Hudba, Pocasi

Zdenek

 > Od: "Pavel Kutina"
 > Komu: "HW-news"
 > Datum: 26.08.2010 14:27
 > Předmět: [OT:] Multimedialni prehravac

 Zdravim,

 nemate nekdo tip a idealne osobni zkusenost s nejakym multimedialnim
 prehravacem, ktery by splnil moje pozadavky?

 Rad bych neco, co bude jen a pouze prehravat filmy ci muziku ze sdilene
 slozky na LAN (wifi netreba, naopak, pokladam ho za kontraproduktivni),
 nemusi to umet klasicka DVD ani TV (i kdyz DVB-T tuner by tam byt mohl),
 nemusi to umet nahravat, nemusi to mit vlastni disk. Naopak potrebuju, aby
 to bylo jednoduse ovladatelne, idealne nejak tak, ze si na DO zvolim, jestli
 chci film nebo hudbu a ono to otevre preddefinvane slozky a nabidne stromovy
 vyber. Nepotrebuju HD vystup, nemam a v dohledne dobe na to nebudu mit ani
 televizi, ani filmy, v podstate by mi bohate stacilo kompozitni video...

 Par podobnych prehravacu se na trhu objevilo, ale podle recenzi jim vzdycky
 nekde neco chybi, minimalne to jednoduche ovladani.

 Druha varianta je pouziti nejakeho PC, kartu s TV out, nabootovat z CF
 karty - ale jednak to bude proti tomu prehravaci vyrazne rozezranejsi pri
 pouziti "suplikovych komponent" (mam tu treba 1.2GHz Tualatin s deskou i815,
 nejaka grafika by se taky asi nasla), pripadne vyrazne drazsi (VIA nebo ty
 problematicke Intely). Pak je otazka, co do toho nacpat jako SW -
 predpokladam, ze moje pozadavky nejsou zase tak neobvykle, takze by se
 nejaka "priohnuta" linuxova distribuce asi najit dala, nebo se pletu?

 Pokud mate nekdo nejaky napad, sem s nim :) Dekuji.

 Pavel Kutina