Nabídka zaměstnání

Jiri Nemecek jirry na centrum.cz
Středa Srpen 25 15:08:18 CEST 2010

Tak to mám přesně opačnou zkušenost, s Němci to zkouším nejdříve
anglicky, protože jakmile jim naznačím jakousi znalost němčiny, okamžitě
mě zavalí svojí hatmatilkou, zatímco anglicky mluví krásně srozumitelně.

Jedině snad že by je zmátla moje "brilantní" výslovnost a spletli si mě
s rodilým mluvčím :-D

S příjmením Němeček se to pak těžko vysvětluje...

JN