Re: Nabídka zaměstnání

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 25 14:36:31 CEST 2010

 25.8.2010, 14:30:33

Kazdej chlap je, technicky vzato, schopen, podrzet nejake te bukvice.
Ale jen malo kdo, je ochoten to dobrovolne delat. S Nemci (a Francouzi)
a anglictinou je to obdobne.
Pokud jsem v Nemecku, pak se vzdy lepe domluvim pomoci me 50-ti slovni
nemciny, nez pomoci 500-ti slovni anglictiny. Totez ve Francii, presto
ze ma slovni zasoba tohoto jazyka je jeste mensi nez u nemciny

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz