RE: Nabídka zaměstnání

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Srpen 25 10:38:30 CEST 2010

A tahle věta vystihuje naprosto všechno. Naučit se němčinu mně a zjevně
hodně lidem v ČR není k ničemu. Pokud potřebuju komunikovat s Němci, tak
komunikuju v angličtině. A kupodivu i s Číňanem se anglicky domluvím. Ale
nedělám si iluze, že se mimo Evropu potažmo mimo západní Evropu domluvím
německy.