Izolovany prevodnik USB (RS-232) na RS-232 (TTL) levne?

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Úterý Srpen 24 22:36:54 CEST 2010

Nebude ta PC817 pomala?
Jinak by to mělo fungovat na jedne stane je napajeni z USB, na druhé bylo
uvedeno, ze je z merene aplikace, mozna nebude nutne ani odpojovat ten MAX.
Pro zajimavost jsme nasel na Ebay
http://cgi.ebay.com/RS-232-SERIAL-USB-CONVERTER-DB9-Linux-WIN-7-VISTA-Y1-/27
0625466133?pt=LH_DefaultDomain_0
Je tam Prolificc PL-2303HX
http://www.prolific.com.tw/support/files//IO%20Cable/PL-2303HX/Documents/App
lication%20Notes/an_PL2303_productguide_v10B.pdf
Na RS-232 tam je něco co ma potisk Maxim C78091, by me zajímalo co to je a
asi i u Maxima by je to zajímalo :-)
Super je, ze to je i rozebitatelne a tuten Pai Mu Tan to prodava za 2,55$
vcetne postovneho do CR.
http://cgi.ebay.com/USB-25-pin-RS232-DB25-Parallel-Printer-Cable-Adapter-/22
0301844292?pt=LH_DefaultDomain_0

Fakt nechapu, za 50Kc to tu neposlu ani do sousedního mesta, natos abych to
vyrobil, nebo tak :-)
Panove vidim to s nami blede, cinani ovladnou svet a nas sezerou cikani a
multukulni obohacovací.

PN

P.S. ja si to snad koupim a  vyzkousim.