Izolovany prevodnik USB (RS-232) na RS-232 (TTL) levne?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 24 21:40:18 CEST 2010

> Mam procesor na plovoucim potencialu cca 100V a z nej cumi
> Rx, Tx  (TTL), plovouci zem a pripadne vuci ni plovoucich +5V
> potrebuji k tomu pripojit PC a cist nejaka data pro odladeni.
> Otazkou je jak na to,  idealne bez bastleni ( max.vzdusna
> montaz, DPS nedelam) a levne, tj. do 10$ za hotove reseni.
>
> Nasel jsem v supliku prevodnik USB RS-232

Rozobrat a odoperovat MAX232 ci ekvivalent, co v tom je. Namiesto neho prilepit dva optocleny typu PC817 a 4 odpory, trebars kilove, a je hotovo. Malo by to ist aj do luftu, ale ja osobne uprednostnujem na taketo bastly univerzal.

wek