RE: Rezistory na paralelní sběrnici

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Sobota Srpen 21 23:26:17 CEST 2010

Omlouvam se, ale nac se vlastne ptate, zda pouzit 18ks odporu nebo zda
pouzit 4,5 resitorove site pro 4 odporech nebo zda tam vůbec davat nejake
zakonceni?

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of mrkvo na prokon.cz
Sent: Saturday, August 21, 2010 10:23 PM
To: Hw-list na list.hw.cz
Subject: Rezistory na paralelní sběrnici

  Dobry vecer,
  snad tímto přispěju do skupiny konstruktivních dotazů.
Navrhuji teď pcb, kde všechno frčí na 3.3V. Mám tam 18-bit paralelní
sběrnici  k displayi, který take jede na 3.3V. Jelikož je to automotive,
snažím se dodržovat nějaká základní pravidla - digitální/analogová zem, zem
mezi datovými vodiči..
Ale vrtá mi hlavou, když tam jsou stejné napěťové úrovně, jestli na tu
sběrnici dát rezistory nebo rezistorove site? Pomůže to něčemu? On ten dotaz
asi je příliš obecný, .. ten display ma rise a falling edge 25ns a procesor
20ns. Cele to strida urovne na frekvenci cca 20Mhz.

  Dik za rady