Rezistory na paralelní sběrnici

mrkvo na prokon.cz mrkvo na prokon.cz
Sobota Srpen 21 22:22:36 CEST 2010

  Dobry vecer,
  snad tímto přispěju do skupiny konstruktivních dotazů.
Navrhuji teď pcb, kde všechno frčí na 3.3V. Mám tam 18-bit paralelní
sběrnici  k displayi, který take jede na 3.3V. Jelikož je to automotive,
snažím se dodržovat nějaká základní pravidla - digitální/analogová zem,
zem mezi datovými vodiči..
Ale vrtá mi hlavou, když tam jsou stejné napěťové úrovně, jestli na tu
sběrnici dát rezistory nebo rezistorove site? Pomůže to něčemu? On ten
dotaz asi je příliš obecný, .. ten display ma rise a falling edge 25ns a
procesor 20ns. Cele to strida urovne na frekvenci cca 20Mhz.

  Dik za rady