Trafo T6 230 (220)/24 V, 2 VA

p brandejs na orlik.cz
Pátek Srpen 20 11:57:23 CEST 2010

Já vím; ovšem já to nemám na signálky, ale pro napájení opce do stroje,
kterých je 5 do roka
a kde není 230V/2 VA, aby se k tomu nemusel tahat N (normálně je stroj
připojen jen fáze + PE).
A musí to být trafo, potřebuji z 24 AC dělat 230 (220) AC. Kromě toho je na
těch TR6 sympatické,
že jsou to trafa oddělovací a zkratuvzdorná ...

Pěkný víkend.

P.B.

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, August 20, 2010 9:59 AM
Subject: Re: Trafo T6 230 (220)/24 V, 2 VA

2010/8/20 p <brandejs na orlik.cz>:
> Zdravím přítomné.
> Nevíte někdo o dodavateli ekvivalentu trafíček (2 VA; 230/24 V) pro
> signálky T6, co se dřív dělaly v Písku?

Tranformátorky k signálkám se dneska už nepoužívaj, protože je
nahradily LEDky - buďto LEDžárovky na 230V s odpovídající
paticí/závitem:

http://www.tron.cz/led_zarovky_zarivky/led_zarovky_signalni.html

Nebo je to hotovej modul s LED pro nacvaknutí přímo na ten spojovací
díl signálky, opět s napájecím napětím 230V.

Uvnitř je usměrňovač + nějaká ochranná dioda (zenerka) a srážecí
odpor/odpory.

P.K.