Trafo T6 230 (220)/24 V, 2 VA

Martin Patka hwmp na semily.net
Pátek Srpen 20 10:01:56 CEST 2010

Zdravim,

tyhle trafa jsem videl u nas v prodejne Denkl, take ve vyprodeji (nevim,
jake
mnozstvi ma skladem). Denkl ma i zasilkovou sluzbu, muzete se zkusit
na potrebne mnozstvi zeptat ( www.denkl.cz )

Dokonce jsem tam videl mimo 220V i typy na 120V a 380V.... Ceny
myslim byly od 20,- do 40,-

zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator

  _____