Odpor prokovu, pajeneho spoje a vypocet parametru DPS?

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Středa Srpen 18 16:39:36 CEST 2010

Proti tomu nic, Andelovo fotky znam, sam jsem jiz spachal nejvic tusim 25A
menic. Jedna věc je co se dela a druha co by se melo delat.

Z prakticvkeho hlediska jsem chtel nejaka relevantni data, abych vedel kolik
prokovu mam vrazit na 50A a jaky asi bude odpor DPS.

Ze zvedavostnich duvodu by me zajímalo jak v realu tece proud po DPS a kde
je jaka proudova hustota, kolikrat mi prijde, ze i u profi DPS občas tou
spoustou medi stejne nic moc netece a autor si ji mohl odpustit.

PN