overene lepidlo na hlinik, doporucite ?

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Pondělí Srpen 9 21:40:37 CEST 2010

Zdravim mistniho disidenta :-))))

PN

> Od: "Jirka"
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 09.08.2010 21:05
> Předmět: Re: overene lepidlo na hlinik, doporucite ?
>
> ...tak jsem dneska na doporuceni clena konference vyzkousel UHU plus
endfest 300...

Prosím _bývalého_ - na vyhození si dodnes zakládám ;-)

---
Jirka

Jinak jsem rád, že to pomohlo. Zkuste při vytvrzování přesně dodržet
teplotu - horkovzdušná pistole na to asi nebude to pravé (leda byste
měřil teplotu spoje třeba termočlánkem). Cca 150 stupňů bych viděl jako
optimální, samozřejmě poté postupné přirozené ochlazení. Křehký spoj by
se měl dát eliminovat mírným přebytkem tužidla, viz zaslaný datasheet.