Vyhlazování písma - embedded aplikace

mrkvo na prokon.cz mrkvo na prokon.cz
Pátek Srpen 6 12:00:58 CEST 2010

  Tak abych to nejak uzavrel..
  Zkusil jsem klasicke "1-bitové písmo" zkrášlit tak, ze sem okolo nej
vytvoril jakoby vnejsi zari, ktera mela o 70% tmavsi barvu nez barvu
samotneho pisma. Citelnost se mirne zlepsila, ale porad to nebylo ono.
Takze nakonec prislo to co jsem predpokladal.. rozrezat vyhlazene pismo
po znacich na jednotlive vice-bpp bitmapy. Byla to neskutecna otrocina,
poukladat to jako R5G6B5, ale vysledek za to stoji. Takovy GIF by byl
daleko daleko lepsi a na misto uspornejsi, ale jelikoz se nechci prave
ted zdrzovat GIF dekoderem, placam mistem v podobe rozmernych bmp.
Pouzil jsem font Calibri, pismo je krasne vyhlazene.

http://mrkvo.wz.cz/down/IMG_1388.JPG

Nejedna se tedy o tzv. cleartype, nybrz pouze o barevne vyhlazeni hran.

Tak doufam ze to nekomu treba pomuze.

Milan Petržilka
http://mrkvo.wz.cz