OT: zkomolenina n

Pavel Poucha papouch na papouch.com
Pátek Srpen 6 09:31:44 CEST 2010

Používal jsem svého času oboje - v práci MS Office a doma na notebooku
OpenOffice. Ovládání je trochu jiné, často ale promyšlenější a dá se to
lehce naučit. Mnohem horší je, že OpenOffice nejsou příliš kompatibilní -
otevřením a uložením se rozhodí všechno možné. Obcházel jsem to tak, že jsem
text napsaný doma v OpenOffice napřed zkopíroval do NotePadu, tím odstranil
všechny formáty a zkopíroval do MS Wordu.

Nakonec mě ale tahle opičárna tak znechutila (protože jsem to občas zapomněl
provést a celý dokument zničil), že jsem i domů pořídil MS Office a je to...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Friday, August 06, 2010 7:55 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: zkomolenina n

2010/8/6 Kamil Rezac <krezac.conf na gmail.com>:
> Ono je to asi trochu i o tom, ze je tak snadne a celekm s minimalnim
> rizikem na postih ruzne placene veci (win, office, photoshop, autocad,
> altium...) "sehnat" bez zaplaceni (umyslne nechci psat ukrast, tenhle
> trestny cin to neni). A spousta lidi je lina a kdyz znaji win z prace,
> proc by se ucili neco noveho (OpenOffice), kdyz Pepa odvedle tam
> posledni MS Office foukne za deset minut a je to taky zadarmo...

No OpenOffice se přecejen co do ovládání trochu liší od MS Officu,
třeba v Excelu dost zásadně - a jsou to kolikrát drobnosti, nějaká
klávesová zkratka nebo tahání obsahu buněk myší, když je uživatel
zvyklej pracovat se SW nějakým způsobem a pak si sedne k podobnýmu SW,
kterej ale nemá ty funkce, na kterej je zvyklej a který tu práci
významně usnadněj a urychlej...

P.K.