OT: zkomolenina n

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Pátek Srpen 6 08:09:53 CEST 2010

Tohle nepopiram, to je samozrejme fakt (zas si nedelam iluze, kolik
lidi ty pokrocile funkce, ktere jsou zasadne jine DOMA pouzije)...

Ale to je ten kompromis (bud se naucim neco jineho zadarmo nebo
zaplatim to, co znam), ktery rada (nerikam ze zdaleka vsichni) lidi
neudela, ale resi to  "nenaucim a nezaplatim, stejne mi nikdo nic
neudela". :(

Asi ten nazor nebude uplne popularni, ale kdyz to chci, tak si to
koupim nebo hledam alternativu (neresme studenty, po kterych se chce
zapoctak v kdecem za stovky tisic, ale normalni pracujici a
vydelavajici). Vylevy treba na fotoforech, kdy si nekdo koupil vybavu
v cene auta, ale zaroven se pochlubi, ze photoshopi zadarmo, no co k
tomu dodat... Vyvoj sw me zivi a myslim, ze vsechen sw pouzivam
legalne (nenapada me ani zadny vyhnily shareware).A ano, uz jsem
prispel i do nejakeho open-source kodu ;)))

KR