OT: zkomolenina n

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 5 22:04:22 CEST 2010

Spíš lidi vytáčí, jak může někdo prodávat systém, který je nestabilní, bez
záruk, jak se na něm můžou provozovat aplikace, které mohou způsobit zranění
(oční laser!), záviset životy lidí (lékaři, nemocniční infrastruktura,
potřebujete data o pacientovi aby něco nedostal špatně a klidně si počkáte
na reboot serveru no a už může být pozdě). Proto ta dehonestující označení,
nebo spojení s ďáblovými papírky.

Nicméně oproti jiným, stabilnějším systémům, mají windowsy jednu velice
podivnou vlastnost a výhodu. Zatímco na server s částečně vadným procesorem
Linux ani nenainstalujete, windowsy jsou na něm schopny bez potíží pracovat.
tento případ se mi stal už 2x

----- Původní zpráva -----
Od: "Kosta" <info na mcu.cz>

Dne 5.8.2010 20:45, Adam Heinrich napsal(a):
> Co vede lidi ke psaní zkomolenin jako WINdow$? Vídám to poměrně často,
> pouze u názvu Windows a vůbec to nechápu.

Demence? No spíš ne, ta by mohla být tak u mne. Ale řekl bych, že to
bude módní ixové šílenství
Já tohle nechápu, proč se stále objevují štváči, kteří nechápou že
svoboda software je nejen o dostupnosti, ale i o uživatelích, kteří se
SVOBODNĚ rozhodují kdo a co bude používat. Já se svobodně rozhodl na
desktopu pro vokna a celkem mě vytáčí, že bych se měl díky tomu cítit
blbě, neb nejsem in