OT: zkomolenina názvu Windows (bylo: Re: AVR a Linux, WAS: dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?)

Kosta info na mcu.cz
Čtvrtek Srpen 5 21:00:44 CEST 2010

Dne 5.8.2010 20:45, Adam Heinrich napsal(a):
> Co vede lidi ke psaní zkomolenin jako WINdow$? Vídám to poměrně často,
> pouze u názvu Windows a vůbec to nechápu.
Demence? No spíš ne, ta by mohla být tak u mne. Ale řekl bych, že to
bude módní ixové šílenství
Já tohle nechápu, proč se stále objevují štváči, kteří nechápou že
svoboda software je nejen o dostupnosti, ale i o uživatelích, kteří se
SVOBODNĚ rozhodují kdo a co bude používat. Já se svobodně rozhodl na
desktopu pro vokna a celkem mě vytáčí, že bych se měl díky tomu cítit
blbě, neb nejsem in

Kosťa