AVR a Linux, WAS: dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?

JD jirkonf na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 5 12:46:44 CEST 2010

 Zdravim,

uC vs Linux - ja  teda zkoncil zatim na 89S51 a ta z linuxu programovat de a
delam to podobne spartansky jako popisujete - ale u me je to bastleni, nikoliv
zdroj obzivy. Kazdopadne by mohl byt resenim treba virtualbox / vmware, v nem
WINdow$ a na nich MPlab, whatever nejede / neni nativne na Linuxu. Vyhodou je
ze se v tech virtualech daji delat snapshoty a tudiz pokud se "okna rozbijou",
da se revert a jede to dal, nevyhodou ze to bude o neco pomalejsi, nicmene na
programovani uC bude imho vykonu az az...

Nemam vykousene jak je to s podporou HW, zda by tedy skutecne slo touto cestou
napalit chip treba pres nejaky bastl na paralelnim portu, takze by to chtelo
zkusit. Kazdopadne treba VMWare nainstalovany teda na WinXP (linux sem nestihl
zkusit, musel sem klic - viz dale - vratit) nemel sebemensi problem
"proroutovat" do virtualni masiny (kde bezely W98) paralelni port, na kterem
byl HW klic k nejakemu medicinskemu SW (ktery bezel jen na W98). Fungovalo to
na prvni pokus (pozadavkem samozrejme byo rozjet ten soft na novem PC s XP).

JD

---