AVR a Linux, WAS: dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Srpen 5 12:23:31 CEST 2010

Ked sme uz pri tom, dovolim si trochu divergovat od povodnej temy,
nakolko sa asi tak ako tak vycerpala.
Rad by som sa Vas opytal, ako vlastne robite s AVRkami pod Linuxom?
Doteraz som u jedneho kolegu videl taky, na moj vkus spartansky
sposob, teda otvorit editor, editovat (uz si nespominam co to bol za
editor, tusim Kate?), potom z prikazoveho riadku skompilovat a napalit
cez AVRISp2 pomocou AVRDude. Teda ziadne simulovanie, ziadny debug v
aplikacii, co je pre mna pomerne dost zasadne obmedzenie a nepohodlna
zalezitost.

Ako to robite Vy? Len ma to zaujima, chcem si rozsirit obzory od
cloveka, ktory ma v tomto skusenosti.

J.S.