Radic znakoveho LCD SPLC780D

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 4 22:50:55 CEST 2010

On Wed, 04 Aug 2010 22:06:48 +0200
Petr Toąovský <PetrTosHW at PTmodel.cz> wrote:

> To si nemyslim, ale poradi 3,4,5,7 (uvedene primo v defines.h) mi prijde
> ascending dostatecne, chapu to ze je potreba aby to nebylo prehazene
> (napr. 4,3,7,5). Nebo ne?

Ano, to mas pravdu. Ma tam byt nieco ako "ascending consecutive". Napisem autorovi.

Zaoberal som sa uplne konkretne tymto kusom prilis dlho aby mi to pripadlo dostatocne vyrecne, ale mas pravdu, ze to nie je. Ospravedlnujem sa.

> Jasne, to si domerim zitra.

Nie, nepochopil si ma. Ten program ako ho mas napisany teraz, Ti vracia ako busy flag nieco uplne ine nez uroven na danom pine. Prepis si tie dve rutiny ako som Ti naznacil v predchadzajucom maile a bude Ti to chodit (ledazeby nie... :-) ).

> Mas proste jiny
> styl prace a programovanim MCU travis vic casu jak ja, ja to vytahnu
> jednou za pul roku a rad vyuziju moznosti si precist stav promennych,
> breakpointy atd. Je to rychlejsi.

Mno, ano, mozno ano, ale ako aj tento priklad ukazuje, zabijes mozno viac casu rozchadzanim debuggera za roznych okolnosti nez co usetris pohodlnejsim hladanim trivialnych chyb (ktore sa predsa spravne debuguju tak, ze pozriem a vidim :-) ). Ale rob ako chces.

> Priznam se ze ASM od AVR me uz nepostihl, neucil jsem se ho protoze jsem
> ho nepotreboval, umim psat pro x51.

Tu netreba vediet pisat, staci vediet citat ;-)

> Ale volani funkci poznam i tak.
> Takze nevim na co konkretne narazis.

No, len na to, ze tam je pravda... ;-) Napriklad v danom pripade je z ,lss vidiet, ze ako ten delay vyzera, ze sa linkuju float kniznice, ze sa v tych rutinach na zapis a citanie nibblu robi nieco divne co asi nebol zamer atd.

Je to tak trocha podobne ako ked hladas chybu tak, ze program vysvetlujes niekomu neznalemu, dostanes pri tom iny pohlad a ine napady ze kde by mohol byt problem.

Mimochodom preco mas 2 adresare s vystupmi?

wek