dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Středa Srpen 4 19:52:22 CEST 2010

Teda vim o tom prd, ale shodou okolnosti jsem se na toto dival a RBIT dsPIC
nemaji, ale pro ucely FFT mají neco cemu rikaji Bit-Reversed Addresing,
které lze nejak aplikovat za pouziti nejakych registru.

Bohuzel jsem se na PICi dival v době slavy PIC16 a jak zde zaznelo, i od
priznivcu, to musel vymyslet potomek toho de billa, ktery u Intelu delal
adresovani u jejich procesoru, to proste neslo, proto nemam PICi  v lasce.
PIC 18, 24,32 a disPIC by to mozna vylepsil, ale tak nejak si vystacim s
x52, tedy Silab a Analog + ARM .

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: Wednesday, August 04, 2010 6:57 PM
To: HW-news
Subject: Re: dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?

Jen tak na okraj - LPC2148 má jádro ARM7TDMI-S a to má do DSP dost daleko.
Ovšem cortex-m3 jádro má k DSP zase poměrně blízko - harwardská
architektura, jednocyklové instrukce multiply+add, dokonce má i instrukci
RBIT (přeházení pořadí bitů), kterou oceníte pokud budete psát FFT. Je
vidět, že se s použitím jako DSP u tohoto jádra počítá, i když nemá
saturovanou aritmetiku. Ale na 32-bitech to asi není problém.
Mimochodem by mě docela zajímalo zda ten dsPic (nebo i jiná
architektura) má v instrukční sadě něco podobného jako zmíněný RBIT.

Mrazík