Elektrocentrala - pripojeni nb

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Středa Srpen 4 14:42:18 CEST 2010

JD napsal(a):
> bezproblemu znicit. Centrala je nyni nefunkcni (shanim svicku), takze se na to

Mam ZB5 (1kW), svicka se nejlip shani tak, ze se tam vrtne vetsi dira a
vyrizne zavit na M14 svicku. Jde to snadno.
> nemuzu ani podivat skopem, ale take me zajima jestli je to vazne pravda.

Centralou mj. napajim APC smartku 1kVA, musel jsem ji nastavit na
"nejnizsi citlivost" (tedy aby akceptovala co nejsirsi rozsah vstupnich
napeti). Uz to ma par hodin odjeto a nic neshorelo.

TomM