Naco su vobec dobre jednocipy? was: dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 4 13:52:56 CEST 2010

>PIC10 - mrnave 6 pinove SOT23 MCU, este som neprisiel na to, na co su dobre

Ako pozeram avrfreaks, dost ludi vzdycha po mrnavych SOT23 AVRkach, ktore Atmel slubuje a nie a nie dodat. Takze zrejme na nieco dobre su.

A naopak, nechapem naco su dobre 32-bitove mcu. Myslim tym *jedno*cipy, pretoze zatial vzdy ked som prisiel do styku s niecim vykonnejsim, tak k tomu nevyhnutne boli pripojene externe pamate, teda to bolo skor embedded mpu (procesor a nejake periferie, bez pamati alebo len s malou RAM cache).

Takze: naco su vlastne dobre take extremy?

wek