RE: Páteční OT: Pomoc s výběrem nové matrace

Dusan Dolezal duffa na inmail.cz
Pátek Duben 30 14:21:26 CEST 2010

Taky mame doma Saru, zena ma problemy se zadama tak jsme do nich
zainvestovali a absolutne nelitujeme, jsou vynikajici, mame je uz nejakych
12 let a furt jsou jak nove. Synovi jsme pak koupili nejaku pruzinovou a
prestoze nebyla uplne levna (nejake 3-4k) tak jsme ji za par let museli
vyhodit. Takze Saru muzu taky jenom doporucit, vali se po ni vyborne :-)

Dusan Dolezal