OT: SMTP server na blacklistu

Jan Kral kral na fortech.cz
Úterý Duben 20 22:27:32 CEST 2010

Je skutecne videt, ze jste z akademickeho prostredi. Zrejme vubec netusite jak velke procento beznych uzivatelu pouziva doma bezne dokonce i W98 a zkuste jim vysvetlit, ze si museji dat IPv6 (neresim jestli to u tech W98 vubec jde) a vzhledem k tomu, ze to neumeji, tak si to budou muset nechat udelat a pak za to zaplatit. Myslim, ze tady bude nejvetsi problem. Nakonec velka vetsina provideru poskytuje internet za NATem a dokonce tak, ze vsichni sdileji jednu verejnou IP adresu a jeste je tohle vyzvedadavano jako vyhodu pro uzivatele, protoze ma vic bezpecny pocitac.

S pozdravem JK